середу, 30 січня 2013 р.

про розуміння

Якби я сказала тобі "ти мені треба"
ти б не виправляв помилки у словах
ти б зрозумів усе,як треба
що у кожному слові - є мій страх

Якби я сказала тобі "будь зі мною"
ти б не сприйняв це як пораду
ти б зрозумів,що я з тобою
тільки з словами не даю раду.

Якби я сказала тобі "буду поряд"
Ти б не сприйняв це як належне
ти б зрозумів,що я справді вірна
І у мені увесь світ безмежний

Якби я сказала тобі:"хочу сонця"
ти би не думав про це буквально
ти б зрозумів,що пора завітати
і зігрівати мене морально

Якби я сказала тобі "Немаю слів"
ти б мовчки взяв мою руку
ти б зрозумів,що у тиші навколо,
насправді дуже багато звуків

Якби я сказала тобі "Ти дорогий"
ти б не подумав про ринкові ціни
ти б зрозумів,що я про тепло
А всі оці речі, для мене - безцінні

Немає коментарів:

Дописати коментар