вівторок, 15 січня 2013 р.

winter

Чудова зима ! Чудовий початок року! І він мене надихає) У мені лежить великий клубок думок та приємних емоцій,тому вони вдало виливаються у вірші )

Ось,як цей) А під дощем потрібно танцювати,а не мокнути :-)


про дощ

Я  бачила  вчора  дощ
Він  сміявся  крізь  зачинені  вікна
Він  промок  до  кісток
хоч  закутався  в  сонце  помітно.
Дощ  тремтів  і  просив  помовчати
Він  злякався  безглуздих  порад
Я  мовчала,а  він  хотів  встати
І  піти  десь  на  бал-маскарад
Дощ  заплакав  із  смутку  сердито
І  розлив  на  підлогу  вино
Витирала  я  плями  руками,
а  його  у  ту  мить  не  було
Дощ  напився  і  гучно  впав  в  воду
Хоча,плавати  він  не  умів
Вимагав  берети  його  вроду,
ніби  це  є  мій  скарб  на  землі
Дощ  пройшов  і  повіртя  змінилось
Залишило  лиш  слід  ледь  помітний
Я  мабуть,від  безсоння  втомилась
Дощ  не  з  тих,хто  приносить  квіти


14/01/13 Ірина Кривошеєва


Немає коментарів:

Дописати коментар