суботу, 26 січня 2013 р.

романтично-еротичне)

Спокусливо звучить,правда?)

Маю кілька віршів із легким натяком на інтимну лірику (або не дуже легким))


Тому,оголошую цю суботу - днем романтично-еротичного настрою) Хто зі мною?)



Лоскотно.

Краплинка роси стікає між грудей

Ти стоїш босий

Бачиш,що я повна ідей

Я дозволяю себе накрити

А знаєш..краще обійми

Я б хотіла тебе любити

Щоб між нами не було війни

Можеш взяти мене на руки

Та віднести у новий ранок

Я прокинусь під твої звуки

Зварю каву..Підем на ганок

Будем мовчки стрічати весну

Нам удвох пустих слів не треба

Мабуть,я іще кави принесу

Поцілую..Щоб аж до неба.
.

Проведи рукою по білій спині
Підійди ще ближче - обійми за стан
Бо ж стояти голій,холодно мені
На мою одежу погляд твій упав.
Можеш взяти в руки все моє тепло
Я буду тремтіти від холоду й любові
Принеси із кухні гаряче вино
Давай будем грітися разом із тобою
Підійматись високо - десь аж над землею
Відчувати вітер й дихати зірками
Як ти солодко назвав мене "своєю"
Розповів про щастя ніжними руками

Немає коментарів:

Дописати коментар