неділю, 20 січня 2013 р.

романтично мені

   Натхнення та радість  навколо б*є фонтаном) А скільки потрібно для того,щоб радіти?
Мені достатньо простих, на перший погляд речей.
Почути чудову музику, написати рядки нового вірша, прочитати книгу,поспілкуватись із друзями, поїхати із міста на вихідні, вдало щось зазнімкувати ,посміятися,побавити кота,отримати милу смску,ділити з кимось радість,слухати,прокинутися вранці,не засинати чи солодко спати, ловити на вії сніг, мружитися від сонця у морозяний день... Можу безкінечно продовжувати,та у кожного свої причини для радості..
   Річ у тому,як ми бачимо цю радість.
   Чи доцільно ставити собі умови,що щастя принесе Субару Форестер і тільки він ?) Чи принц/принцеса; чи мішок грошей. Так можна і все життя чекати,а якщо цього не буде?
Чи не буде шкода згадувати приємні моменти і розуміти,що вони не цінувались?
Розуміючи це,я зробила висновки,що щастя навколо нас. Добро притягує добро; радість притягує радість; і навпаки.То чому б не радіти?
  Даруючи комусь свою щиру усмішку - ми отримуємо безцінний скарб у подарунок. Даруючи тепло - ми не замерзнемо. Даруючи щастя - ми ніколи не будемо нещасними.
  Нам нічого не коштує бути щасливими ! І погодьтеся,що це приємніше,ніж шукати негатив у всьому і плакатись,що якось не так все,як би хотілось.Наше життя лише у наших руках! І нехай ця фраза затерта до дір,але вона правдива.
  Я щаслива ! Чого і вам бажаю ! :-)
ну і до теми ,звісно вірш)
       під обгорткою
Падаючи від радості на коліна
Розплутуючи довге волосся
Всі кажуть: "Іра щаслива"
О так!Тепер вам не здалося!
Вдихати на повні груди вітер
Співати наче перший раз
Тримай устами мої квіти
Будемо грати разом джаз
В безодні світла я цілую
Вуаль моїх п*янких думок
Я кожен погляд цей ціную
Пакую в душу.На замок
Безмежна легкість і свобода
Заводить,ніби мій стриптиз
Оголює красу турбота
Відкрий обортку-там сюрприз

Немає коментарів:

Дописати коментар