неділю, 27 січня 2013 р.

кавове

Ні для кого не секрет,що я кавоманка :-) Тому,не дивно,що у мене є вірш із згадкою про каву.Романтичною згадкою,звичайно.

Бувають вірші,які пишуться на майбутнє,так би мовити. Як послання,як лист.
Коли хочеться чогось хорошого/приємного/казкового,якраз у той момент,коли цього немає.Написався він мені у листопаді - Кавова пора.Втім,називайте як завгодно..І смакуйте разом зі мною..!


Нехай присмак кави залишається на твоїх устах
Я її потім доп*ю
Нехай не зустрінемся більше у снах
Як на мене,то краще вживу
Нехай я не буду наївна й смілива
Я буду собою.Це ж краще
Ти бачив,що я буваю занадто вразлива
І ніжна буваю.Неначе..
Не бери моє серце голими руками
Попечешся – воно гаряче.
Але відкрий.Воно за сімома замками
Сміється.Не плаче

Немає коментарів:

Дописати коментар