середу, 16 січня 2013 р.

про дощ 2

Глянула у поетичний блог,а у мене далеко не один вірш про дощ)
Тому,я продовжу цю тему ) Бажаю романтичного настрою :-)


За  вікном  співає  злива
Танцюють  краплі  швидко  вальс
Ти  бачиш  мене  із  зеленими  очима
І  під  ногами  розсувається  асфальт
Цей  дощ,немов  машина  часу
Кидає  з  крайності  у  крайність
Перехили  терпіння  чашу
І  не  зважай  !  Це  всього  лиш  формальність!
Я  повернусь  до  тебе  у  вівторок
А  ти  чекай  і  музику  ввімкни
Тримай  напругу(не  120)  -  240!
Торкайся  серця.Я  не  скажу  "припини"
А  за  вікном  і  досі  злива
Тремтиш,як  після  землетрусу
Я  дякую  за  те,що  я  щаслива
Ловлю  цю  мить.Її  тримати  мушу
...бездонними  зеленими  очима






день без. .

День  без  дощу,як  радість  на  сірім  асфальті
Я  пролітаю  над  небом  .  Схрещую  пальці
Ніч  без  весни  -  є  даремною  тратою  часу
Згортаються  сни  та  приносять  до  слів  відразу
У  простір  думок  пускають  корені  бажання
Знайомі  відчуття  -  немов  затримую  дихання
Я  провокую  долю.У  неї  з  серцем  зараз  змова
Якщо  питатися  у  сонця-то  вийде  не  дурна  розмова
І  сковують  кайдани  мирне  існування
Тримають  наче  в*язнів.  Отруюють  кохання
Заснути  у  кімнаті  без  вікон  і  дверей
День  без  дощу  минув.  Тепер  грози  би  день..


3.06.12 Ірина Кривошеєва

Немає коментарів:

Дописати коментар