понеділок, 22 липня 2013 р.

про найдорожче.. :)

Перейшов час за північ і можу сміло співати "Happy birthday'' своїй найдорожчій людинці :)

Моїй сестричці Олі сьогодні 17років.


Якось мені і в голові не вкладається,що вона вже така доросла..

Ще нещодавно, лякала її злими принцесами, які мали вкрасти її сестру ( себто мене ), якщо вона не зробить так,як я хочу .. :)
Недавно ми сварилися, бо не могли поділити кімнату / час / велика / ручку..
Грались разом кіндерами.. ( так,так, в нас вони досі є вдома в червоній коробці)..

Ніби минулого тижня я її заколисувала у ліжечку, ображаючись при тому на маму, що не пускає гратись :)
Рятувала її від грому і блискавки. )

Ганяли GTA
Хочеться кричати "ЧАС, ТИ КУДИ ??"

7 років різниці раніше давалися взнаки
Дитячі "страсті" та змагання

Тепер,вже кілька років, ми гармонійно співіснуємо одна з одною і я не уявляю свого життя без свого маленького чуда.. І байдуже, що вона ростом з мене уже )

Я неймовірно щаслива - у мене є сестра !
Вона - найрідніше.. !
Я дуже сподіваюсь і все робитиму для того, щоб ми зближувались, а не навпаки ! :)

Тому, Олка, вітаю тебе з днюшкою !

17 - це прекрасний вік ! Натхненний, повен емоцій та відкриттів !

Будь завжди здоровенька та щаслива !
Нехай тобі щастить у всіх починаннях ! Нехай здійснюються мрії !
Нехай завжди буде достатньо сил та натхнення, щоб іти до своєї мети !

Вірних друзів та щирого кохання !
Натхнення та усмішок !
Тепла та добра ! :)

Поки що обіймаю віртуально,а ввечері чекай на реальні, міцні-міцні обійми :)
Люблю тебе, Петронца :))))



Немає коментарів:

Дописати коментар