пʼятницю, 5 липня 2013 р.

Про страх

От і прийшов півфінал поетичного баттлу. Сьогоднішньою темою - є страх
Доречна тема,я вам скажу..

Вірш написала щойно і вислала.
Дякую,моя МУЗО, що ти мене не покидаєш ! :)

Перед свіженьким,ще гарячим віршом - хотілось би розгорнути цю тему.
 В принципі, не так давно я її зачіпала тут про щастя і страх . 

Знаєте,все таки,справа у нашій голові. 
І поки ви собі не дозволите дихати на повні груди - толку не буде..

Я теж жива людина.Теж боюся
Але тільки відчуваю страх,морально себе доводжу до внутрішньої "істерики",лиш би перестати боятись. Лиш би позбутися страху. 
Він тормоз.. Він не дає нам отримати те,про що ми мріємо ! Не дає нам рухатись..
Боятися - це наш СВІДОМИЙ вибір..
Задумайтеся

А тепер і віршик ) Чого,я власне,і прийшла сюди :)))



Страх – це панацея, коли варто бути сміливим
Коли приймаються важливі рішення
Із страхом ти ніколи не будеш щасливим
Це не дасть твоєму духу зміцнення

Страх паралізує та штовхає на негідні вчинки
Чи на те,про що будеш шкодувати
Насправді,немає жодної поважної причини
Щоб цей страх у себе впускати

Страх – це вибір. І він перед нами
Як боїшся – втрачаєш і краю нема..
Ладен землю ти гризти зубами
Бо із страхом НЕ щастя.
Із страхом – убивча зима

Досить плакати,думати,злитись
Геть страхи! І нехай розквітає любов
Ти ж ніколи не зможеш спинитись,
А із страхом не підеш ні кроку.. 
Не кажи,що ти цього не знав ?

Немає коментарів:

Дописати коментар