четвер, 11 липня 2013 р.

Літературне. Я.Вишневський

Поки спокійно попиваю ранкову каву з печенюшками, напишу про ще одну книгу, яку вдалось прочитати у поїзді з Києва :)
Це збірка оповідань Я.Вишневського

"Сцени з життя за стіною"
Чесно, після "Самотності в мережі" я дуже упереджено бралась за книгу. І може би й не узялась, якби її не порадила моя подруга, яка знає толк в літературі :)

Значить, книга складається із 22 коротеньких історій із життя. Цікаво те,що історії реальні і далеко не примітивного змісту. Читати було цікаво :) 
І, о свята наївність , можна легко зрозуміти, які мені найбільше сподобались  :) 

В принципі, раджу. Історії захоплюючі і повчальні. Може, деякі з них на міліметрик зможуть посунути ваше бачення. Чи заставлять повірити у те, в чому ви сумнівались.

І буквально 2 цитати:

Якщо мене болить душа, то я мушу відчувати її скрізь, оскільки душа знаходиться скрізь

Душу можна згинати лише до певної позиції. Потім вона просто тріскається і переламується 


Немає коментарів:

Дописати коментар