вівторок, 5 березня 2013 р.

про відлік часу

У тему весни,публікуватиму свої весняні вірші.

Так як,нові ще на стадії  "записала-та не виставляю",то буду ділитися старішими

Вони не менш емоційні,це я вам обіцяю !



впасти в божевілля

6  хвилин  -  щоб  випити  всю  каву
7  хвилин  -    згадати  поїзда
та  цього  мені  буде  замало
в  цій  кімнаті  час  -  немов  ріка.
2хвилини    -  щоб  згубити  місяць
одна  мить...  і  щастя  десь  нема
помовчи..  слова  мене  не  тішать
лиш  від  світла  обертом  йде  голова
зачекай,я  хочу  ще  сказати,  що  насправді  я  давно  жива
3  хв  -  я  лягаю  спати
де  твої  обійми  ?
їх  нема
за  погоду  поміняєш  відчай
пів  години  лише  тишина
у  руках  твоїх  погасла  свічка
де  всі  твої  мрії?
їх  нема
за  годину  я  згадаю  казку
щоб  забути,  треба  пів  життя
будь  ласкавий  дати  свою  ласку
або  викинь  з  мене  це  сміття
5  хвилин  поніжитись  в  обіймах
досить  мріяти
насправді  це  був  сон
через  відлік  часу  впасти  в  божевілля
звуки  зливи  й  тиші  злились  в  унісон

Немає коментарів:

Дописати коментар