середу, 13 березня 2013 р.

Літературне

Дуже давно не ділилась з вами прочитаним.
Виправляюсь )
За цей період я трішки начитала )
Почну з кінця

Остання прочитана книга Ч.Буковські "Поштамт"


Книга про чоловіка,який постійно пив,працював на пошті та "мав" все,що рухається .
Трохи брутальна,вульгарна,пряма.
Попри вище сказане,читати її було цікаво,не було дикого бажання викинути з рук і більше не брати.
У книзі описаний шлях у кілька років.І це шлях повної деградації !
Читала і бачила,як головний герой скочується вниз і не прагне щось міняти. Далі п*є,заводить романи,працює поштовим працівником.
Ще раз перечитуватись не візьмусь та висновок є!
Нас оточують море людей,які пливуть по течії.Яких влаштовує таке  життя,вони на нього жаліються,проте нічого не роблять для того,щоб щось виправити.Люди,які чекають вихідних,щоб пити до втрати свідомості,яких нічого не цікавить і які нічого і ніколи не змінять ! Розуміти таке  сумно,але це  дає ще більшого поштовху ЩОСЬ робити  і рухатись у протилежному напрямку !


Наступна книга Дені Дідро "Монахиня"


Дочитавши,шукала чи твір написаний по реальних подіях,чи ні
Вразив.Таки вразив

Правда,весь твір тримав у напруженні і мені бракнуло такої ж напруженої кінцівки ) Але для долі дівчини краще така,як у творі

У книзі йдеться про життя в монастирі із середини.
Молоду дівчину батьки віддають у монастир,щоб вона не претендувала на їхню спадщину. Звісно,проти її волі; будучи в монастирі,вона розуміє,що це зовсім не те,чого вона хоче,але виходу немає. Втекти вона не може,батьки її не приймуть додому.Їй залишалося лише жити в монастирі.
Жахіття я там вичитала,скажу вам чесно.
Як наставниця і монахині знущалися із дівчинки,морили голодом та били. Коли її перевели у інший притулок - інша наставниця домагалась її...Довга історія,яка байдужою мене не залишила..
Дочитавши,подумала,що дуже добре,що це не автобіографія

Алан Беннетт "Непростий читач"
Прочитала її в автобусі по дорозі із Франківська.
Цей твір не напрягає і не дратує. Книга про королеву,яка на пенсії взялась за читання книг і це її поглинуло з головою) Звісно ,поглинуло)Я її розумію)
Не можу назвати шедевром,душа в калачик не скрутилась,але вона чудово підходить для того,щоб розвантажити мізки і провести з користю час у дорозі

"Мантра-Омана" В. Гранецька
Чесно,я її не дочитала ще і мені дуже шкода часу на неї. В моєму списку надзвичайно мало книг,які я не дочитую.Правдива фраза: "Чим більше читаєш літератури,тим менше може щось вразити".
Весь минулий рік я читала класиків. Відкривши цю книгу,я заставляла себе її читати.Десь половину меншу я подужала,але мені бридко її читати.Слова,якими пише "письменниця" мені ріжуть по вухах , сюжет -не затягує,а головна героїня .... втрачена.Для мене вона втрачена і таких людей мені шкода.
Читаючи останнім часом сучасну літературу -все більше переконуюсь,що тепер випускають занадто багато сміття,яке не приносить користь,а швидше навпаки
"Спеши любить" Спаркс Николас

Дочитала.Душа в калачик не згорнулась.
Фільм,мабуть бачили 90% людей.І я в тому числі.Буду відверта,фільм мене не надто вразив,а книга взагалі..
Не моє чтиво! Не люблю мелодрам і романтичних книг. Просто не чіпляє мене це. Мені від того солодко,але аж нудко.Тому,читання задоволення не принесло.Рахувала сторінки до кінця.
Сумна історія,та це не те,що може мене вразити) Хоч і я романтік))

Немає коментарів:

Дописати коментар