неділю, 3 березня 2013 р.

Весняне

Вже третій день весни,а я ще не віталась і не ділилась весняним настроєм )
виправляюсь )

Що ж,нехай весна ще дуже зимова,але я у повітрі її вже відчуваю . А Ви ?;)
Весна приносить натхнення, радість,почуття,усмішки та тепло !

Бажаю, щоб у вас їх було багато )

І нехай усе буде щирим та справжнім !

Може то поділитись минулорічним,весняним ?)

Цьогорічне є,але поки що це одкровення )

Побуду загадковою і хитро поусміхаюсь;)
ну хіба рядком поділюсь :

"А мої тіні танцюють танго
І досі тримають твій сміх
Я люблю як ти цілуєш мене зранку..."

Значить,наразі у нас минулорічна весна)

По-секрету,завуалювала тут позитив і віру. Все збулось.)

світанок


Обіцяні  сни  привезуть  на  сніданок
Гарячі  й  солодкі,як  новий  десерт
А  я  зустрічатиму  тихо  світанок
Голодна  і  боса.  А  де  револьвер?
Умию  росою  заплакані  квіти
Зігрію  губами  ранкову  красу
Ніхто  не  помітив  куди  дівся  вітер
І  як  він  злизав  із  хмаринок  росу
Проміння  ласкаве  мене  обіймає
Дарує  турботу  і  прожене  страх
Незчулась.І  бачу  мене  підіймає
Всі  квіти  планети  у  моїх  руках
Обіцяні  сни  привезли  на  сніданок
Гарячі  й  солодкі,як  новий  десерт
Щаслива  й  зухвала  я  ввійду  у  ранок
Дістану  усмішку.Зіграю  концерт


Немає коментарів:

Дописати коментар