вівторок, 19 березня 2013 р.

Мне тебя обещали - Сафарли Эльчин

Мне тебя обещали - Сафарли Эльчин

Дуже давно мені не попадалась саме ТАКА книга !
Я її взяла в руки та не відпустила,доки не закінчила читати
Хотіла я,щоб душа в калачик згорнулась.От і маю і не знаю,що тепер з нею робити ,бо після цієї книги треба паузу перед читанням іншої..

Ось така сучасна література -мені до душі !
Із змістом, почуттями та щирістю
Спочатку,книга наганяла сум із відчаєм та втратою,що переживав головний герой.Дуже мені нагадувало стиль Муракамі. Депресія,секс,вічний потік сумних думок.Проте ,різницю відчула дуже скоро. У книгах Муракамі немає просвітлення,надії на покращення
А ця книга випромінила стільки добра та гармонії,що заповнила всю мене з ніг до голови..
Їхала по автобамі,бачила райдугу ,що супроводжувала нас пів дороги і розуміла,вкотре розуміла,що все чудово..
Автор описав саме те,що твориться у моїй голові; він зміг озвучити мої думки про щастя / любов /розуміння..
Те,що я пробувала не раз висловити у блозі чи щоденнику та мені не завжди це вдавалося.Особливо,так вдало,як в книзі..
Не раз відкладала її на коліна,заплюшувала очі та пропускала через себе.
Коли почала читати 3частину в горлі стояв комок,не хотілося продовжувати, думала,що коли писатиму відгук ,буду радити не читати далі 2 частини,щоб не було так гірко,як стало мені..
Я занадто прожила цю історію,тому відчувала і радість,і біль,що була описана.
Проте,ця гіркота дала ВКОТРЕ зрозуміти,яке безцінне є життя,яка безцінна любов та люди,що вміють її дарувати !
Цінувати варто кожну мить!
Доречі,читайте до кінця ! Подія третьої частини вселяє величезну надію !
Я рада,що вона мені попалась в руки саме зараз,саме в цей день,саме в дорозі..
Радити чи ні ?
Однозначно ,раджу !
Навіть,якщо вона не захопить вас так, як мене,з неї кожен почерпне щось для себе !
Вона дуже щира,адже автор описував свої переживання.А я знаю по собі,що своє - найщиріше


***
Счастье -это когда тебе ничего не нужно в даный момент,кроме того,что уже есть
***
Жизнь двоих гораздо счастливее,когда желание понимать важнее,чем быть понятым;Когда желание сделать приятное не таит в себе планы получить что-то взамен,даже благодарность.Когда любовь не меняется даже на любовь,а только дарится.
***
Люди,умеющие отдаваться своим,порой безумным ,порывам,знают цену счастью
***
Убежденно счастливые люди когда-то неприменно были несчастными
***
Любая женщина ждет того,кто возьмет за нее ответственность,и ни одна не любит принимать окончательное решения
***
Самое нужное,ценное ты всегда носишь с собой,все остальное -только декорации
***
be careful,female logic
***
Не возможно найти счастье в себе,не попробовав его в обьятиях хотя бы одного человека
***
Никто не может отобрать небеса у другого человека
***
Если ты не видишь волшебства,значит,оно тебе не нужно
***
Между двумя людьми нет ничего важнее,кроме желания быть вместе

Немає коментарів:

Дописати коментар