вівторок, 19 березня 2013 р.

італійські перегони

Захотілось вам розповісти про моє добирання в Італію )
і показати фото з вікна )

Виліт планувався на 18березня
Тому,влучно розповісти із 12ночі поточного дня )
Щоб ви зрозуміли всю пригоду ))

Підйом мене чекав о 5 ранку )
Але у нас був ще кіноперегляд до 2 ночі )
Захопились )
Фільм виніс нам мізки і тому,виспатись до 5 ранку було малореально )

Потім ,важко було викликати таксі о 6.. Потім,їхати по дорогах із мільйоном роздовбаних ям )
Та нічого,прорвались )

Мій потяг у Львів вирушав 6:25
Вагон був холоднючий та із дуже непривітною провідницею в спортивному костюмі..Саме так,вам не прибачилось..
Присів біля мене якийсь дядечко без білета.Пробував іти на контакт зі мною,але я зачиталась тай на контакт не йшла )Він вирішив,що краще спати)

Дочитала книгу,домерзла у поїзді,приїхала..
Так як, у Львові орієнтувалася слабо,а до аеропорту хотілось доїхати швидко і не на таксі
Пішла на зупинку.Чогось аж до костелу.Спитала людей,не в той бік іду )
Пішла на іншу зупинку ) З пересадочкою попала в аеропорт !
Такий красивезний та великий аеропорт у Львові ! !!

Літак мій спізнився,та приїхав )
Ось такий гламурний

Впакувались в літак.Дуже багато людей ) Ще би,я то свій квиток за 500грн викупила.Є різниця,правда ?
До літака нас не віз автобус, був коридор по якому ми зразу попали на борт.
Вмостилася .Заснула )
Прокинулась,коли почула,що оголосили Тревізо. І тут... турбулентність. Зізнаюсь,що трохи настрашилась,а ще з просоння ) А ще,якщо пам*ятаєте,я спала 3 год і то погано..
За вікном ніц не видно,літаком трусить..А ще чую репліку із заднього сидіння : "З нашого боку крило відвалюється"... ГГГГ
Дуже вдалий жарт !)
Але ттт приземлились ок.Італія зустріла страшенною зливою.Поки дійшла з літака до реєстрації - промокла. І не було чудового коридору,як у Львові.
І аеропорт так собі )
Але головне,що прибула,виспалась..трохи змокла.Та все ок )

Далі,видзвонила тата,який мене чекав вже 12год на заправці,бо у зв*язку з українськими снігами та заметами,тато вирішив виїхати швидше з дому.. Та попав на 12год швидше у пункт призначення )

Ну от,я в теплій машині,марю бутербродами з відбивною .Їдем.Попереду 600км дороги..
Ох,в ній можна було жити.Вона такааа комфортна і не до порівняння із Фієстою.
Ноги сміло викинула на панель та почала читання.
Правда,радіо рипіло так,як з банки.Та слухати не було що,то обходились малим.
Уявіть скільки разів мали грати на радіо Депеш Мод,щоб я їх сама перемикала на щось інше ????
Просто мільйон !
Тримайте ліпше вигляд із вікна ) Фоткала на швидкості 130 - тому без притензій на якість )


 Наступних пів дороги ,нас супроводжувала веселка )
 І не одна )






Загалом,дорога була комфортна та швидка
Нижче,за 120 ми не їхали,дороги дозволяли ( де той істеричний смайлик,бо згадала наші дороги?? )



Остання наша зупинка перед приїздом.
З машини виходили і вже не взягали курток.Тааак теплооо 




Коли проїхали всю красиву Італію,з*їхали з автобаму, почали їхати по "наших" дорогах і на нас найшла пєчаль,бо приїхали ми у Богом забуту диру,де доведеться пробути аж тиждень

Ось такі пригоди )
Не їхала я лишень кораблем ) Хоча,казала татові звернути на Венецію,щоб до повного складу ))
Втомилась,скоро заснула )
Результат : 2 дочитані книги,1 вірш )І ось розповідь )
Зручно літати літаком.Можна прокидатися десь за 2100км звідси. ..)
 
А далі..далі вже наступний день )

 


Немає коментарів:

Дописати коментар