пʼятницю, 22 березня 2013 р.

Літературне..



І того, книгоманьяки,дочитала я Сомерсет Моем "Театр" 
Про автора читала ще у книгах Муракамі. І він навіть є у моєму списку must read 
Дана книга мене чимось таки захопила )
Написана вона так,що читати її хотілось і було цікаво..
Звісно,вчинок головної героїні мене трохи шокував.
Шокував перший раз,а далі все більше і більше..

Проте,чимось головна героїня і приваблювала.Сама не розумію чим,деякі її думки та поступки в голові не вкладаються.Помста..обмеження. Та і стосунки із її сином мені не сподобались. 

Хоча,як потім він сам сказав,що його мама не може бути справжньою
Будучи чудовою акторкою,вона забула і згубила саму себе.
В неї мільйон ролей та масок. 
Але немає свого лиця..
Книгу та автора зацінила.Буду читати далі його твори !



Дж.Селінджер "Над прірвою в житті"
Чекаючи вчора в одній установі 4,5год,проковтнула я і цю книгу )
Сподобалась 
Читала і думала ,чи добре,що вона мені в руки попалась зараз,а не у підлітковому віці ?
І от не знаю ) Добре чи ні )
Так вдало описаний отой підлітковий максималізм,мрії,розчарування
Чого тільки варті його роздуми і скарги,що всі фальшиві,брехливі.. А сам ,що придумував )

Цей етап,коли сам забріхуєшся і собі,і батькам.. але попри все кричиш на весь світ,що всі фальшиві і як все несправедливо )
Коли в голові і ідеї,і абсолютного уявлення,що з ними робити. Дурні думки про смерть та суїцид
Вразливість та делікатність усіх почуттів,але на загал ,звісно не виставляється..
Ой,багато спільного із своїми підлітковими "проблемами" знайшла ) І того затягнуло )
От далі думаю,коли таки її краще читати ?)

....
Дописую,власне,після того,як написала відгук,бо таки думала. Цю книгу обов*язково потрібно читати батькам ! І не раз ! 

Немає коментарів:

Дописати коментар