неділю, 14 квітня 2013 р.

дозріла )))


Нарешті,я дозріла до того,щоб написати щось цікаве у блог.

Надихнула мене одна хороша людина )

В принципі,сьогоднішній день був натхненний. Я приїхала додому задоволенна та повна емоцій !

Відкриваю повідомлення,а там аудіозапис та такі слова :


  "така ж добра ,чиста і світла як ти)є пісні з якими асоціюються люди-саме ця асоціюється з тобою!чогось хочеться написати що все буде добре!"


Знаєте,і в цей момент стало ще світліше та дуже приємно !
Пісня дуже хороша ( доречі ))

Усміхаюсь досі ! І ще надовго вистачить..)

Тішуся рудим котом,що горланить на весь будинок і розгромлює балкон; Гарячим чаєм,яким грію руки; людьми,що мене оточують ...

НАРЕШТІ !

Для мене найстрашніше було - загубити себе , втратити , піддаючись усім негараздам та розчаруванням

А їх за останній рік було дуже багато !

В деякі моменти здавалось,що я повністю зневірююсь в людях. Стаю черствою. 
Гублю себе..

І якраз коли я падала - було найважче.Хоча,як пише В.Полозкова :

 "Когда ты падаешь,на самом деле никого не должно быть рядом"


Та в цьому є суть. В цьому є сила..

Я не буду роздувати тему про падіння та розчарування

Навколо і так багато сірості !

Веду до того, що дуже важливо берегти в собі добро та світло ! Незважаючи ні на що !

Наша сила не в тому,щоб зачерствіти та замкнутися від усіх,уникаючи розчарувань.. Наша сила в тому,щоб могти ЗАЛИШАТИСЯ ЛЮДЬМИ  попри все..

І коли я чую,чи бачу такі слова у свій бік - я розумію,що я себе не втратила і хочу залишатись такою завжди !

Ось це щастя !!!



Немає коментарів:

Дописати коментар