середу, 10 квітня 2013 р.

буває..

Привіт !
Щось у мене творчєскій крізіс (
Не пишу і не запощую у блог

Виправлятись треба,правда ?)
Знайшла щось старе та добре !

Читати будете ? ;)
Відкрию таємницю,я дещо маю до цього вірша ;)
Та поки хитро промовчу )


буває.

Буває,губляться слова і я не можу сказати важливе Буває,гублю себе я і здається,що все можливо
Буває,що не можу взяти себе в руки і відкрити серце Буває,що не чую звуки і не можу придумати як це зветься
Буває,що долаю відстань і не пам*ятаю куди йшла Буває,кажу "ВідстАнь", а насправді боюсь залишатись сама.
Буває,що зрушую стіни і зникають усі перепони Буває,навколо все біле, а я далі не вірю в забобони
Буває,я хочу любити А чесно,я сильно боюсь Коли любиш-найлегше убити А я ж ніколи не здаюсь.
Буває,губляться слова і безглуздо казати важливе Що би не сталось - я жива В цьому житті - усе можливе

Немає коментарів:

Дописати коментар