неділю, 17 листопада 2013 р.

Книжковий запій

Що ж, маю парочку вражень від прочитаного у листопаді J
Мій запій продовжується, то ще точно будуть нові книги)
Якраз ще одну зараз дочитую
І того, цього місяця у мене мікс з художньої та спец.літератури

1.Р.Кіосакі «Сохраните ваш актив №1. Как превратить идеи в актив»
Крута книженція,як і Кіосакі. Люблю його за лаконічність та практичність порад. Книгу придбала на книжковому форумі у Львові. Від назви книги чекала трохи іншого змісту, проте прочитаним абсолютно не розчарована.
Поради книги допомагають правильно визначити пріоритети та розраховувати свій час. Особливо корисна книга для тих,хто постійно ниє «Нема часу» , але при тому не підіймає свою задницю з дивана.
Всім свідомим людям – раджу ! J

2.Е.Ризо « Тайны женского мозга»
Чесно, чекала толкового викладення думок і закриваючи книгу ,сказати самій собі  «А ось воно що»..)
Та ні, нового для себе взяла мало. Нічим мене не здивувала авторка.
Часто складалось враження, що вона перестрибувала із думки на думки. То пише про одне, то починає про інше. Море непотрібних фактів,які в принципі до змісту мало мають  відношення.
На троєчку.

3. Згубила автора і назву книжки ) (прийшлось зносити заводські із електронки, відповідно назва загубилась)
Книга про харчування у Японії.
Японію я люблю. Японців теж
Тому, про їхнє харчування досить цікаво було дізнатися.
Японці не страждають ожирінням, зрештою, мало хворіють, завдячуючи здоровому харчуванню.
Було багато рецептів їхніх страв, але інгредієнти мені звучали так : «Візьміть крило дракона, та щупальця Середземноморського восьминога..»
Таких інгредієнтів навіть в Італії не зустрічала
Книгою задоволена. Хочу до них )
4. К.Міріманова « Система мінус 60»
Ще одна книга про систему харчування.
Автор книги побачила у дзеркалі жінку,яка набрала 120кг і не впізнала..
Вирішила взяти себе в руки і скинула 60кг )
Досить цікава та розумна система харчування. Навіть дієтою важко назвати, бо це швидше здоровий стиль харчування.
Раджу тим,хто хоче здорово і повноцінно харчуватися

5. Самія Шарріф «Паранджа страха»
Дуже скептично ставилась до такого чтива. Вважала його , вдало - розрекламованим непотребом.
Проте, один літературний флешмоб заставив мене її взяти до рук.. Взявши, дуже швидко проковтнула і залишилась враженою
Книга автобіографічна. Книга –одкровення від мусульманської жінки і її жахливої долі у Алжирі.
Я досить упереджено ставлюсь до мусульманських чоловіків. Категорично не сприймаю. Після цієї книги додалась зневага..
Врізались слова під кінець книги, що європейські жінки не цінують своєї свободи, бо ніколи не жили в неволі.
Мені від щирого серця шкода цих жінок. Вони не мають ні права голосу, ні права на нормальне життя. Не потрібна ця золота клітка ,якщо немає розуміння і свободи

6. Т.Малярчук «Згори вниз»
Ця суч.літ-ру мені порадила моя хороша Оля.
Порадила і відразу вислала поштою. Я її відразу прочитала. Запоєм..
Перше,що захопило - це Гори, адже події відбуваються в Карпатах.
Під час читання, перенеслась уся туди. Приміряла також на себе роль головної героїні. Від середини книги з*являлося все більше питань без відповідей. Багато образів та порівнянь.
Вовки – як боротьба із страхом.
Втеча – втеча від реальності,буденності,асфальту..
Роздвоєння особистостей та дивні події.
Захопила.

Раджу )

Немає коментарів:

Дописати коментар