неділю, 8 вересня 2013 р.

Макс Кідрук "Бот"

Зізнаюсь чесно, не люблю фантастики та сучасних українських авторів. Ну ніяк :)
Проте, моя подруга Настя привезла її та сказала : "На, читай - вона чудова "

Я і взалась..
Ой,людоньки.. чесно,я вражена !
Це перший український технотриллер..
Не читала Кінга, проте, маю підозру, що Кідрук нічим не гірше написав в схожому стилі..

Були моменти, що я не могла відірватись.. Йдучи на Хом*як, я думала,чим все закінчиться.. Лягаючи спати, я теж думала про книгу..
Це і є показник хорошого чтива,як на мене..

І кров в жилах стигла,як то кажуть..І волосся піднімалося і мішало людям,які зі мною в маршрутках їздили..

Епічно, дочитала її якраз у ніч свого д/н )
Вражена і раджу її прочитати

В ній присутній екшн, фантастика (яка може і зовсім не фантастика,а наше майбутнє )..
Що тут казати, ідея у книги чудова..
 Ми , люди, завдяки технічному прогресу, часто не задумуємось, яким чином це може обернутися.. Якої шкоди завдати.. Яких жертв..

Схрещуючи різних тварин, - всі ЗМІ гудуть про "чупакабр".. А експерементуючи над людьми, можна створити щось куди реальніше та страшніше..

Не буде цитат, не буде змісту.. Пишу, щоб заохотити вас до прочитання і задуматись..

Немає коментарів:

Дописати коментар