четвер, 12 вересня 2013 р.

Книжкове

Загубила у серпні ще одну прочитану книженцію

М.Дочинець "Бранець чорного лісу"
Знову книга про ті далекі та важкі воєнні часи.
Книга про силу та єдність
Проте,єдність може бути не лише із іншими людьми..а головна єдність людини - із природою..

Головний герой, через воєнні обставини , потрапив у важку ситуацію. Він опинився сам у лісі: без їжі, вірніше, без жодних засобів існування... У такому лісі,виходу з якого не було..
Книга запоплююча
Книга каже: " Ей,людино, ти не одна в цьому світі. Тут можна жити по-іншому. Не руйнуй.Зупинись.."
Зрештою, читайте самі.
Я плююсую ;)



Моя вереснева книга Макс Кідрук "Мексиканські хроніки"

Нікого не здивую,якщо напишу,що це книга про МРІЮ
Книга,яка в мільйонний раз доводить,що до мрії треба іти ! Мрії треба здійснювати !
Бо якщо ви цього не зробите - для вас цього не зробить НІХТО
Мрії, це те, що в нас є. Мрії, це те,що робить нас щасливими людьми.. Коли є про що мріяти, коли ми мріємо - значить,ми живемо :)
Я пропоную,підняти свої ліниві дупи з дивану (хто ще цього не зробив) і гайда !
Ви як ?)

Щодо книги, то можу сказати, що я полюбила Кідрука.
Вже шукаю час і місце,де його можна буде виловити на форумі видавців:) 
Книга крута ! Історія цікавезна !
Якщо ви любите подорожувати - беріть і читайте !
Я сміялася, переживала чуть, знову сміялася.. захоплювалась :)
У кожного є своя МЕКСИКА (цитата із книги)
Дразнюся і ні слова про сюжет :)
Читайте самі :)
Точно не пошкодуєте !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар