пʼятницю, 31 травня 2013 р.

свіженький ))

Друзі,нарешті повернулась муза )
Попри шалені будні та недоспані ночі - вірш написався і я була в стані ейфорії від того,що заблукавша муза знайшла дорогу назад ))

Тематика - подорожі )
І в такій тематиці - маю завжди що написати

Тому,друзяки,приємного читання :)

Розчинись у мені тихим сяйвом
Я тим часом спакую валізи,
Забронюю тебе.Так,негайно!
До крАю нам не треба візи..
Я з тобою поїхала б Азію
Океанію,дику Австралію.
Забери собі мою фантазію,
Що робити із нею.Не знаю я..


Я б вночі вигрівала прогалини
З тимчасовими літніми зливами.
Жаль,давно вже з тобою програли ми.
Не втекли і не стали вразливими..
І нехай поміж нами є відстані,
Тисячі кілометрів і аеропорти.
Хтось збрехав:почуття вона зміцнює..
Це не так! Я не знаю ні де ти,ні хто ти..


Немає коментарів:

Дописати коментар