неділю, 5 травня 2013 р.

Про Збараж ПАРТ 1

Збараж - моє рідне місто !
Воно красиве та гармонійне.
Вихідні тут проходять чудово ! Свіже повітря, аромат цвіту та квітів, суцільна гармонія.
Тут,голова вільна від проблем та буденних думок.
Ось,уже 4день я вдома і маю маленький фотозвіт та розповідь про домашні справи)
Перший вечір я провела вдома.Знімків нема,пригод теж )
Наступного дня,як заведено перед святами,нас з сестрою чекало глобальне прибирання )
В цей же ранок,після вичісування котячої шерсті з ковра,я твердо вирішила переселити свого Лєва на подвір*я ) Бігати є де,а йому,дикому , це і потрібно)

#моєвперше було - косіння газону ) Правда,поки я приборкала газонокосарку...охохо)))
Сестра з мене кепкувала та фотографувала цей епічний момент)
Що ж вам сказати? Це не важко ) Я ловила позитивні миті та насолоджувалась ароматом свіжоскошеної трави )
Ось така я )
Потім,ми попри роботу "мучили" своєю любов*ю наших тварин.Олькин "малий" Мухтар вирішив втекти і побігати по подвір*ї,а важить той "Малий" ( це вона так каже),мабуть, як я..Тому,коли він побіг,я їй сміло заявила :" О тепер,лови свого малого" )))
А Ольки то 45кг )))
Ну кілька знімок,після того,як ми його зловили все таки є )
Дивіться на решту наших пухнастих друзів)


Немає коментарів:

Дописати коментар