пʼятницю, 15 лютого 2013 р.

romantic

У мене далі романтичний настрій )

Погортала блокнот і нотатки на мобільному,а в результаті видрукувала 3 з половиною нових вірші ))
 Так як, муза приходить вночі,або в маршрутці,або зранку під час смакування кавою - то на компютер не записую )

 Прийшлось створити на поетичному блозі новий цикл  і назвати його "романтично-еротичне")

кинути вам щось почитати?)
Почну з одного ;) Будем ділити порції романтики)


Загортатися в Тебе. .


Обіймаєш  за  плечі
Цілуєш  губи
Я  нестримно  тримаю  твою  руку
Одягаєш  на  себе
Знімаєш  з  мене
І  на  зустріч  лишилось  всього  2кроки
Розкажу  поступово
Ти  тільки  слухай
І  не  ніяковій,як  дивлюсь  тобі  в  очі
Я  не  маю  втоми
Хіба  раптово
Коли  в  ранок  перетворюються  спільні  ночі
Обіймай  частіше
Цілуй  невпинно
Я  вже  звиклась  із  фактом,що  я  з  тобою
Я  знов  пишу  вірші
Вдягаю  музу
Загортаюсь  у  тебе
Само  собою

12/02/12

Немає коментарів:

Дописати коментар