суботу, 8 грудня 2012 р.

Емоції від книги

Я книгоман,книгоголік і книголюб !
Ретельно відбираю,що мені читати.Шкода тратити час на погане чтиво.
Сьогодні дочитала книгу Е.Гілберт "Їж.Молись.Кохай"
Хтось називає її (і фільм) сопливим милом,книгу про жінку,яка не знає чого хоче, пустою тратою часу..Чула різні думки
Особисто мені ,сподобалось ! Я смакувала, переживала і раділа

Спершу,я бачила фільм.Три рази.:-)
Перший раз,він мені не дуже сподобався.Я не люблю мелодрам,романтичних фільмів і Дж.Робертс. Чому дивилась вдруге ?
Бо на компютері був лише цей фільм і я хотіла щось переглянути. І мені сподобалось ! Більше того,нещодавно,я переглянула втретє і взялась читати книгу.

Як на мене.цю книгу зрозуміє лише та жінка,яка шукала себе,яка була у відчаї (депресії,на роздоріжжі, називайте як завгодно).
Були моменти,коли я не розуміла головну героїню і більше того,хотіла в неї чимось запустити. Були,коли гордилася вибором її і силою,яку вона взяла в руки і поїхала на рік із США.
Перша частина книги,добряче описує мої переживання і становище. І так співпало,що теж Італія. Правда,в Індію я поки що не поїду ) Але на Балі би хотілось )

Рада,що вона знайшла себе.У 35 аж,але знайшла.Дехто і не шукає.Дехто і не знаходить.
Дуже цікаво описана медитація,шлях до просвітлення. Читала і хотілось спробувати. Хоча,я давно заглядаю на йогу. З 2013 офіційно обіцяю піти ! )

Немає коментарів:

Дописати коментар