суботу, 8 грудня 2012 р.

про рік 2012

Вчора робила опитування на рахунок 2012 року.Цікавило мене ЯКИЙ він був у людей
У 20% -він був нормальний.Більш менш
У 1 людини - від був дуже вдалим і насиченим
А у решти,як у мене..
Потріпав по повній програмі.

Чесно,цей рік,мабуть найважчий,з тих,що були. Він мене добряче випробовував на міцність,сили і хто зна що ще.
Щоразу підсував нову проблему та нове випробовування. На початку року , я навіть злякалась,але старалась триматись на плаву.Чесно кажучи,"топилася"  я до літа. Не розуміла чому так все складається і звідки брати сили протистояти. Зрештою, я їх знайшла, зішкребла себе до купи і пішла з високо-піднятою головою.(у цьому вся я і за це я дуже щаслива).

Переломною стала осінь. Просто страшенно переломною.Я поїхала у інші країну ( по потребі),але і з метою розібратися у собі. Звісно,по приїзді на голову впала нова дилема,чи так би мовити,дещо,що я залишила у минулому так і не вирішивши. Тиждень в мене була страшенна апатія,я лише валялась під пледом після роботи і писала,слухала музику. Не реагуючи ні на що. Тріпало. Копирсалася у собі, робила перестановку у голові.  Почало попускати. З фізичною,важкою роботою попустило остаточно і в мене щось зламалося,але на цьому місці є паросток. Свіженький,зелений,але міцний.Він швидко росте і розцвітає.
Я відпустила,те що мене тримало. "Летиии" - сказала я і стала вільною.
І щасливою..З великою торбою проблем я відчула щастя,бо зрозуміла одну просту річ: "Я володар свого життя.Усі труднощі і проблеми цього року були для того,щоб мені це показати.Щоб зробити мене сильнішою та мудрішою. Витривалішою.Щасливішою"

І я переповнена вдячністю за все,за усіх хто зі мною,за те,що в мене є і ким я стаю.
Насправді,я дуже втомлена морально (та і фізично) , відчуття,ніби розтікаюся по стіні, але тепер я знаю чого я хочу і знаю куди мені рухатись !

Хоч,вже грудень, цей рік не перестає мені підкладати неприємнощі. Вже і плани на 2013 деякі посуваються,але відчуваю,що так все і має бути !
Деякі речі не підвладні нашому розумінню.

Відчуття,що стала старшою на кілька років в середині. Але це добре !
Цей рік спалив усе,що насправді мені не було потрібно , показав мені напрямок,нехай такими способами.

Дякую за це і все ж надіюсь,що наступний рік буде для мене легшим )
Ось така тематична картинка. Я знаю,що вона уособлює)

Немає коментарів:

Дописати коментар