середу, 25 грудня 2013 р.

Тотем

**
Моя творча криза закінчилась
Нарешті :)
Тому, до уваги зовсім новий /інший/ вірш про тотеми, желатин і формули
Та щоб його зрозуміти - варто читати між рядків :)

**


Желатиновими ріками тече до рук 
усвідомлення життєвої хімії
Апельсиновими кроками стираю із обличчя 
залишки цинізму
Чи з космічними натхненнями я тональність своїх ідей 
змінюю?
Чи втираю в стіну спокій з погрозами вандалізму?



Вишуканим світлом 
я вбираю себе у впевненість
Праска парує 
солодкими, карамельними римами
Відчуваю чужими руками осінню нестриманість
Роздираю цілунками подихи 
спричинені мотивами



Алегорії смутку вив'язують спицями 
формули
Ідентичність яких, 
перебили вчорашні дебати
Із корицею чай 
можем різати склянками голими
Я прокинулась в Африці.
Я твій тотем
можеш брати...

Немає коментарів:

Дописати коментар