пʼятниця, 18 квітня 2014 р.

Коли я була ..


Коли я була заміжньою жінкою
Я не відчувала радості кожної митті
Я два роки не писала віршів
І щороку хотіла напитися ртуті


Коли я була заміжньою жінкою
Я замість неба - бачила стелю
Мов для спасіння втікала на роботу
Лиш би не бачити твоєї оселі


Коли я була заміжньою жінкою
Я ховала голову у книжкові полиці
Я ховала очі у сірі окуляри
Лиш би не бачити твої вилиці
Лиш би не думати, що буде з нами


Коли я була заміжньою жінкою
Я відчувала жахливу самоту
Я розмовляла в коридорі зі стінами
Лиш би не плакатись своєму коту


Коли я була заміжньою жінкою
Я розбивала ущент свою душу
Коли загубила третину себе
Зрозуміла, що я нічого тобі не мушу


Коли я була заміжньою жінкою
Я не відчувала радості кожного дня
А все тому, що ти був не тим, хто мені потрібен
А я була не та. 
Не твоя


Коли я вирішила стати вільною жінкою
В мене за плечима виросли крила
Я зрозуміла, що вмію літати
Мені ні до чого всі твої вітрила