пʼятниця, 22 листопада 2013 р.

#Євромайдан

Не знаю як вам,та мене болить
і цю біль я відчуваю фізично
ридати хочеться від всього,що коїться

Ці події в країні переживаю,як особисту трагедію
І якби була зараз в Україні - їхала б на майдан

 а так..нажаль, тримаю кулаки тут
вболіваю і розумію,що це наш єдиний шанс, бо якщо і тут дамо себе "отиметь" росії - все...

І я горда,що багато моїх друзів ще вчора вночі пішли на майдан
Що сьогодні по всій країні почали цю нехай маленьку,але революцію

я щиро хотіла би,щоб ці ублюдки зеки-президенти і інші козли пожили життям звичайної сім*ї в селі..
Хай би спробували похарчуватися,прогодувати дітей і прожити самим на мізерну зарплату

І не кажіть мені, що ніц це не дасть і блаблабла

Бо тільки несвідомих зараз це не хвилює
Тільки байдужих
а мені НЕ БАЙДУЖЕ !
Я хочу,щоб мої діти жили в Україні. В Україні Європейській,а не москальській..