середа, 8 травня 2013 р.

про зарезервоване місце у серці

В кожного в житті була чи буде людина,яка завжди викликатиме лише теплі емоції та для якої у вас завжди буде шмат місця у серці.

Чомусь,дуже часто,такі люди не затримуються у нашому житті. Приносять багато любові та радості і зникають.
Проте,ви свідомо залишаєте цю людину у своєму серці. І немає значення,чи було боляче,чи було солодко. Знаю точно,що не було і не буде  байдуже.

Знайоме вам таке ?

І я теж не вийняток.
Була у моєму житті чудова людина,чудові стосунки. Та буває так,що стосунки теплі,емоції не передати словами  та от бути разом ну ніяк не виходить.
І в той рік було по-різному,та я рада,що це було.
І от зустрівшись випадково через  4 роки - радощам не було меж.
Не було меж і суму.. Бо поговоривши, зрозуміли одну річ : "Ми не втримали один одного,бо мало говорили про проблеми та бажання стосовно відносин"

Тому,після  цієї зустрічі я керуюсь таким правилом :" Якщо щось хочете сказати - кажіть !Хочете відкритись -відкривайтесь "

От пишу це зараз,і в голові море приємних емоцій та усмішка,хоч пройшло 4 роки.
Такий результат повинні залишати близькі люди. Звісно,краще з ними не розлучатись та життя вносить свої корективи у наші плани.
І хоч ця людина дуже далеко,та я завжди знаю,що у його серці є зарезервоване місце для мене,в якому я завжди залишуся. Аналогічно з моїм..

До даної теми,прикріплю вірші. Які були написані саме після тієї  весни  і  з "тими" емоціями

я вдихаю холодне повітря
божевільного смутку весни
я краду зачароване зілля,
що врятує мені твої сни
я втомилась ховатися в собі
з міліонами різних книжок
розкидаю накурений попіл
і по тілу від диму йде ток
забувати з відчинених вікон
про гармонію річки й весни
закохатись в корону
й довіку пам*ятати про наші часи
з*ясувати де зірвані сцени,
де пописані дітьми мости
я благаю цілуй мої вени
і коли я заплачу засни
я тікаю вже втретє.
.руйную за собою відкриті світи
ти дзвони - я себе так врятую.
як було?
сам собі поясни..
я зв*язана солодкими словами
і відчаєм,що в тебе узяла
Будем ще довго зализувати рани
занадто досконалою видалась весна



Мені подобається,коли ти тримаєш мою руку Стискаєш,ніби востаннє Цілуєш зап*ястя.. І ні слова про кохання.. Мені подобається,як ти співаєш Емоційно,ніби зі сцени В ту мить дивишся на мене Цілуєш вени.. Мені подобається,як стискаєш в обіймах Цілуєш у шию.Ніжно-ніжно Вимагаєш обіцянок Поспішно.Смішно.. Я шаленію від твоєї правди Немов ти гуру Я вірю у кожне твоє слово Обіцяю поступово.. Мені подобається,як ти ведеш машину Безпечно та дуже швидко,мов поспішаєш Я відвертаюсь до вікна.Я думаю.Про що,ти знаєш.. Мені подобається як ти кохав Як дощ.Як день і тиждень Ти ж знаєш,що пообіцяв Я буду там,щоб ти впізнав.. Мені подобається,як ти береш мою руку Цілуєш повільно Тримай її сильно..



продовження буде..